streda 5. marca 2014

Starinky

Vitajte!

Každý mesiac sa koná u nás v meste burza starožitností. Stolíky posiate všakovakými pokladmi lákajú okoloidúcich nakúpiť aspoň maličkú drobnosť...Je tam toho neúrekom. Pár skvelých nákupov som už urobila aj ja. A práve dnes venujem tento príspevok bazárovým skvostom. Vytvárajú síce dojem nostalgie za časmi minulými avšak aj v tejto dobe sú nadčasové...

Páčia sa mi medené nádoby v kuchyni. V hlave mám predstavu o vidieckom vešiaku na kuchynský riad, kde by sa tieto medenáky skvele vynímali, verím že to čoskoro budem môcť zrealizovať ;). Svoju zbierku medených krčiaškov pomaličky rozširujem, zatiaľ je to skromná zbierka troch kúskov, ale mám z nej obrovskú radosť. Drôtom vypletaná naberačka ma chytila za srdce, je úžasná.




Ku starožitnostiam môžem zaradiť aj krásne hačkované obrúsky po babke. Úžasne precízna práca, sú nádherné...


Liatinový vešiak s kohútikmi ma neskutočne potešil. Kúpila som ho ešte v lete, no stále čaká na svoje miesto. Zvon na nasledujúcej fotografii je darček pre moju maminu k narodeninám. Bude sa skvele hodiť na chalupu. 



Pár starodávnych kúskov som si nechala ešte v zálohe, o tom niekedy nabudúce ;). 

Prajem pekný deň!
Natália

3 komentáre:

  1. Tolik krasnych veci ,hackovane decky jsou moc hezky delane,babicka byla sikovna.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné úlovky!!! Ještě, že je to k vám tak daleko, jinak bych asi nechala na trhu rodinný rozpočet, každý měsíc:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera :) V akom mesta sa prosím Vás tá burza koná?

    OdpovedaťOdstrániť