pondelok 11. februára 2019

Bytový dizajn v zelenom odtieni

       Aj keď je zeleň ešte niekde pod snehom a teplomer ukazuje v noci mínusové hodnoty, neodrádza ma to zmeniť príbytok a ladiť ho do zeleného odtieňa. 
     Anjela som si kedysi dávno ušila sama. Bol to historicky môj prvý ušitý anjelik. Prepadla som tým anjelskym postavičkám úplne a na pár rokov ma pohltili celú. Odvtedy sa záber môjho kreatívneho úsilia rozšíril. Od bábik som odbehla k bytovému textilu, vyobšívala celý náš príbytok vankúšmi, prehozmi, závesmi, obrusmi... Vyšívanie a háčkovanie nadobudlo odrazu nový rozmer. Ručné práce sú jednoducho súčasťou môjho ja a neuveriteľnou psychohygienou, bez ktorej si neviem predstaviť čas relaxu. 
    Nakoľko sa mi páčia staré veteše, na fotkách nájdete zopár ulovených na burze starožitností - medené kuchynské nádoby, kuchynskú váhu, zvony a vešiak s kohútmi.  






 
 

S pozdravom
Natália

4 komentáre: