sobota 19. januára 2013

Potešenie od Katky

       V pondelok som si vo svojej mailovej schránke našla potešujúcu správu od Katky http://modernpatchwork.blogspot.sk/ (už som ju stihla premenovať na Zuzku, som ja ale popleta) o tom, že som bola tou šťastnou, ktorej poputuje darček z jej "Ďakovnej giveaway". A v stredu som toto prekvapenie s nadšením malého dievčatka rozbaľovala a ani nedýchala...  :). Ďakujem veľmi pekne za nádherné látočky a inšpiratívny pracovný zošit ADORNit a tiež drobné kovové záležitosti, ktoré čoskoro využijem pri šití tašky. Som veľmi vytešená... A čoskoro budem robiť giveaway aj ja, ale nikomu ani muk, je to zatiaľ PRÍSNE TAJNÉ  ;)




11 komentárov:

  1. Zuzka som už dávno nebola, ale nevadí, tiež pekné meno :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to bude z tej veľkej radosti :))

      Odstrániť
    2. Divíš sa mi Katka? Som celá paf! :-))) Prepáč, že som ťa premenovala, nechtiac sa chybička vlúdila... Som ja ale trdlo makové... :-o

      Odstrániť
    3. Vôbec nie si. Tie dve mená sa asi niečím podobajú, nie je to prvýkrát, čo ma niekto volá Zuzka :)) Každopádne som veľmi rada, že sa tešíš.

      Odstrániť
  2. Gratuluju k látkám, jsou krásné :) Už se těším co pěkného ušiješ.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem :) všetko je veľmi krásne :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Natálko, moc gratuluju k výhře .... umím si představit tu radost, kterou jsi měla, když jsi ji rozbalovala .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Natália, je nádherné darčeky prijímať i rozdávať. Čo už, keď duša malého dieťaťa je stále v nás... Z celého srdca ti blahoželám k výhre a teším sa spolu s tebou. Výhra je v šikovných rukách.
    Pozdravujem ťa.
    Marta♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc gratuluju k výhře! Úžasný dárek!

    OdpovedaťOdstrániť