piatok 7. decembra 2012

Origami hviezdičky

    Nestííííííham... Ruky plné práce a na záležitosti okolo adventu akosi nezvýšil čas. Po tom, ako ma minule zaklincovala moja škôlkárska intelektuálka:  "Mami a vieš čo je advent? - Advent je očakávanie!" musela som sa vážne zamyslieť, že už je skutočne najvyšší čas urobiť aj niečo pre skrášlenie čarovného obdobia očakávania u nás doma. Oprášiť krabice s dekoráciami ( a tých je teda dosť) a aj niečo nové "učmanit" (ako hovorí naša Mišule -  Le Cirque Mi-mo-ska /taká malá reklama len pre teba drahá ;)/ ) 
     Svet internetu je úžasný, plný inšpirácie a ani teraz tomu nebolo inak a inšpirovala som sa tvorbou origami hviezdičiek. Nie som žiaden majster origami, no je to jednoduché, video ľahko dopomôže k viac než uspokojivému výsledku ;-) Nákres v pdf formáte a tiež video s postupom nájdete na stránke http://xmasstar.07.com.au/. Tieto moje hviezdy budú súčasťou adventného venca, tento rok ladeného do striebornej farby.


1 komentár:

  1. Moja drahá čmanilko, bohousky jsi to učmanila:o))). Vďaka Ti velmi peknučce za milóčkó reklamu;-D, sem málem spadla na pérdel, když sem to čítala. Hvězdy jsou epesní!!! Huž se těším na ten Tvůj adventní věnec, to bude urkitě velká parádička;=). Máš tu vůbec samé prďácké čmaněníčko! Maj sa fanfárovo a poklidné rozjímání. Bosk Mišul

    OdpovedaťOdstrániť