sobota 2. júna 2012

Návod na výrobu papierovej reklamnej visačky, resp. výrobného štítka farbeného čajom

Uf, názov mi teda dal zabrať :-)))  

Chcela som svoje výrobko-darčeky predstaviť novým majiteľom malou informáciou o ich výrobe a použití a práve za týmto účelom vznikla reklamná visačka, resp. výrobný štítok. Fotopostup je jasný, zopár slov ku každému predsa len uvediem...

  
 ♥♥♥



Text s logom vytlačiť na kancelársky papier (použitá laserová tlačiareň), z celkového času výroby štítka zhltne práve táto príprava najviac času.








z 3 sáčkov čierneho čaju spraviť silný výluh
na tlač som použila laserovú tlačiareň, ak máte inkjet tlačiareň, v takom prípade odporúčam text vytlačiť až po farbení papiera, ináč sa znehodnotí celá vaša práca
papier nechať nasiaknuť, ja tam mám uložené tri vrstvy papiera a všetko pekne nasiaklo, s papierom sa však bude pracovať ďalej, pozor aby sa úplne nerozmočil

list papiera prenesieme na ďalší plech na pečenie a vložíme do rúry
rúra musí byť predhriata na 200 stupňov Celzia, sušíme cca 1,5 - 2 minúty, papier rýchlo vyschne - pozor aby sa nespálil!!!
papier nadobudne starobylý vzhľad
nastrihaná predná a zadná strana, pripravené na lepenie





9 komentárov:

  1. Natalka, krasny tutorial, si neskutočne kreativna!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Natálka,ja len "zíram", čo objavím nové, kam siaha ešte tvoja fantázia... si skutočne veľmi kreatívna.
    Marta♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Procházková, Procházková, ani netušíte, jak dychtivě čekám, až Vás najdu na stránkách !! Jste úúúúžasnáááá a moc děkuji za Vaše nápady !!! Sleduju Vás až v Ostravě a přeju Vám (a sobě) mnoho dalších krásných výtvorů ! Děkuji !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-))) nebláznite, až taká úžasná nie som. len robím to, čo ma baví a to je všetko. Budem rada, ak budete nakukovať aj naďalej, poteším sa každému novému virtuálnemu priateľstvu. pekný večer, natália

      Odstrániť
  4. jeeeeeeej, super, som ti vďačná, aj za etiketu, aj na visačku!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wonderful tutorial, thanks for sharing Natalia,
    Hugs

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Natálko, skvělý nápad a moc krásný blog :-)

    OdpovedaťOdstrániť