štvrtok 9. februára 2012

Poťah na gauč


 Chcelo to zmenu a že zmena to bola poriadna! Trvalo to síce týždeň - prípravy, strihanie, samotné šitie a zapracovanie, ale som šťastná, že som to napokon aj dokončila. Miestami ma chytala depresívna nálada, hlavne vtedy keď mi moje plány so šitím zrušili deti so svojimi náladami, ale napokon to celé dopadlo dobre. O to viac som sa tešila na moment, keď ako čerešničku na tortu vytiahnem zo skrine už roky skryté vyšívané vankúše. Aj tie bolo potrebné trošku prispôsobiť daným podmienkam, ale výsledok stojí za to. Som spokojná, aj keď na druhej strane, svetlá farba rýchlo odhalí špinavé fľaky od jedla, vyliateho čajíku či roztopenej čokoládky, no čo už, ešte že existujú vlhčené utierky na detské prdelky :-D

gaučová súprava v pôvodnom stave

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára